ورود میهمانان خارجی همایش بین المللی «عرفان اسلامی، نظر و عمل» و بازدید از نگارخانه برگ.


ورود میهمانان خارجی همایش بین المللی «عرفان اسلامی، نظر و عمل» و بازدید از نگارخانه برگ.

بعدازظهر شنبه، 10 خرداد میهمانان خارجی شرکت کننده در همایش بین المللی «عرفان اسلامی، نظر و عمل»  که از کشور لبنان و فرانسه به دعوت انجمن عرفان اسلامی ایران به کشورمان سفر کرده بودند وارد هتل لاله تهران شدند. و از سوی مسئولان انجمن مورد استقبال قرار گرفتند.


میهمانان در اولین روز ورود، به دعوت جناب آقای دکتر احمد مسجدجامعی رییس شورای اسلامی شهر تهران در نگارخانه برگ-عمارت عین الدوله واقع در محله حسین آباد تهران- حضور بهم رساندند. حاضرین پس از معرفی و خوشامدگویی اقای دکتر مسجد جامعی از آثار هنری به نمایش گذاشته شده در این عمارت دیدن به عمل آوردند. سپس ایشان ضمن بیاناتی از سوابق رابطه دو کشور ایران و لبنان صحبت به میان آوردند. 


















در ادامه این مراسم  سرکار خانم دکتر فاطمه طباطبایی، رییس انجمن علمی عرفان اسلامی ایران، ضمن خوش آمدگویی به میهمانان  از دکتر مسجدجامعی به خاطر دعوت از میهمانان همایش تشکر کردند. ایشان در ادامه، به همکاری های بین دو کشور ایران و لبنان اشاره کردند و عرفان اسلامی را حلقه اتصال دو کشور دانستند .





در پایان مراسم، هنرمند فرهیخته کشورمان آقای دکترعبدالحسین مختاباد،رییس کمیته هنر شورای شهر تهران به اجرای زنده ابیاتی از غزلیات حافظ پرداختند.










اندکی صبر نمایید...